Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından, mükelleflerin bağlı oldukları vergi dairesi ile kolay ve hızlı bir şekilde iletişime geçmelerini sağlayarak vergisel işlemler ve süreçler hakkında güncel ve doğru bilgiye ulaşmaları ve elektronik uygulamalar konusunda yönlendirilmeleri amacıyla kurulan Mükellef e-Posta İletişim Sistemi (MEİS) programı kurulmuştur. Mükellefler tarafından, Gelir İdaresi Başkanlığının internet sitesinde (www.gib.gov.tr) “Hızlı Erişim Bölümü”nde bulunan “MEİS-Mükellef e-Posta İletişim Sistemi (Vergi Dairenize Yazın)” seçeneğinden
yapılan başvurulara ilişkin iş ve işlemlerin; hızlı ve etkin bir biçimde yerine getirilmesini sağlamak amacıyla mükellef memnuniyetini artırmaya yönelik oluşturulmuş bir projedir.
Mükelleflerin Defterdarlığımız birimlerine en kısa sürede ulaşmasını sağlamak ve her birim tarafından kurumsal bütünlüğe uygun olarak mükelleflere cevap verilmesini amaçlayan MEİS’in, çok daha fazla mükellef tarafından kullanılması amaçlanmaktadır.